Enthousiast trio bestaande uit Paula (gitaar en zang), Elton (piano) en Ralf (basgitaar) die veel plezier hebben in het spelen van jazz, pop, country en blues afgewisseld met wat rock 'n roll uit de jaren '60 en '70. Helemaal los gaan in oude sferen met mooie melodieën met een modern tintje!